فروشگاه رایانه گستر خیرگو

فروشگاه اینترنتی آنلاین

بسته بازگشت ایرانسل


بسته بازگشت ایرانسل

بسته بازگشت جدید ایرانسل

سه پانچ فورجی

 

این سیمکارت به صورت خام و بدون شماره White Sim بوده و کاربرد آن جهت فورجی کردن سیمکارت نسل 3 و قدیمی 3G به سیمکارت نسل 4 و جدید 4G بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدماتی ایرانسل می باشد.

جهت تعویض سیمکارت قدیمی به جدید باید از سیمکارت فعلی خود کد *34# را شماره گیری نموده و در مرحله بعد شماره سریال درج شده در قاب سیمکارت جدید خام را وارد نموده و سپس کد قفل گشای درج شده بر روی بدنه سیمکارت خام را وارد نمایید تا سیمکارت شما بلافاصله تعویض و به فورجی تبدیل شود و از اینترنت پرسرعت نسل ۴ و ۴/۵ لذت ببرید.

هدیه ایرانسل به سیمکارتهای فورجی شده 14 گیگ اینترنت می باشد.

کاربرد دیگر این سیمکارت جهت تعویض سیمکارت سوخته یا مفقود شده در نمایندگیهای ایرانسل بوده که جهت استفاده از این قابلیت شما باید مجوز تعویض سیمکارت و خدمات ایرانسل را داشته باشید و همچنین در صورتی که سیمکارت به نام خود شما هست میتوانید از طریق روش زیر سیمکارت مفقود شده یا سوخته خود را به راحتی بدون مراجعه به مرکز تعویض نمایید

اگر سیم‌کارتتان مفقود شده یا آسیب دیده...

اگر سیم‌کارت اعتباری یا دائمی ایرانسل شما آسیب دیده یا مفقود شده و مایلید با حفظ همان شماره و نوع سیم‌کارت، خط خود را بازیابی کنید، می‌توانید بدون مراجعه به مراکز خدمات از سرویس بازیابی شماره استفاده کنید. کافیست سیم‌کارت دیگری داشته باشید تا بتوانید شماره خود را روی آن منتقل کنید (مثلا سیم‌کارتی که مالک آن هستید ولی به ندرت از آن استفاده می‌کنید). برای درخواست این انتقال، می‌توانید کد #۱*۱*۱۰*۵۵۵* را از سیم‌کارت ایرانسلی که مایلید شماره به آن منتقل شود شماره‌گیری کنید. لطفا موارد زیر را پیش از انجام انتقال، آماده کنید:

  • شماره کیت و شماره PUK سیم‌کارت مفقود شده / آسیب دیده
  • سیم‌کارت جدید (در صورت استفاده از روش کد دستوری، این کد را باید با سیم‌کارت جدید شماره‌گیری کنید)
  • کد ملی مالک سیم‌کارت‌ها

 

فروش فعلا امکان پذیر نمی باشد

لطفا ثبت سفارش نفرمائید

با تشکر

مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 908

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان فارس-لامرد-خیرگو

فروشگاه اینترنتی رایانه گستر خیرگو

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما